Vos oferim un nou curs presencial, gratuït i de 10 hores de durada, per aprendre les principals tècniques d’extració, neteja i posterior conservació de diferents llavors varietats locals de temporada, així com els critèris bàsics de sel·lecció i multiplicació Aquest curs constarà de dues sessions teòric-pràctiques, i té limitació de places. Per favor, apuntau-vos només si podeu assistir, ja que si no, estareu privant de plaça a altra gent.

A més, aquest curs està homologat per la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria.

“Tècniques de multiplicació, neteja i conservació de la llavor”
Data i hora: djous 24 i divendres 25 de 16 h a 21 h
Lloc: Seu de l’AVL. C/d’en Sala 13, Porreres.
Imparteix: Aina Socies i Maria Massanet, tècniques de l’AVL.

Inscripcions: a través de l’enllaç https://forms.gle/4kQizfmH5kwGCDCp9
Més informació: 623 25 02 78 / cursos@varietatslocals.org

Curs inclòs dins la “Proposta formativa 2022/2023 sobre l’agrobiodiversitat i les varietats locals”, subvencionats per l’ajuda de formació professional i adquisició de competències. #feimfeinaPDR #feimfeinaambtu #feimfeinaperatu

14 de novembre de 2022